Platební a dodací podmínky

Insolbazar » Platební a dodací podmínky

Předání věci

Předání věci je možné uskutečnit až po uzavření kupní smlouvy a úhradě kupní ceny:

  • doručení na dobírku – insolvenční správce vám věc odešle na dobírku, zpravidla prostřednictvím České pošty. Cenu poštovného uhradíte při doručení; výše poštovného se řídí aktuálním ceníkem České pošty;
  • osobní odběr po předchozí platbě – na účet majetkové podstaty uhradíte kupní cenu věci. Předání věci proběhne osobně po vzájemné domluvě termínu;
  • doručení po předchozí platbě – na účet majetkové podstaty uhradíte kupní cenu věci. Věc bude následně odeslána, zpravidla balíkem České pošty;
  • osobní odběr s hotovostní platbou – kupní cenu uhradíte hotově bezprostředně před předáním věci.

Rychlý kontakt

captcha



© 2018 - Všechna práva vyhrazena. InsolBazar.cz

  Infolinka +420 773 321 622


Nákupní košík 0 Kč